Skip to main content
Bij inbound marketing komt de inhoudelijke waarde zo goed mogelijk over het voetlicht.
De aantrekkingskracht van je product of dienst.
Zo blijft inbound marketing dus altijd actueel en menselijk.
Helder communiceren speelt hierbij een doorslaggevende rol.

Geen B2C en B2B: Human 2 Human!

Wij leveren inbound marketingdiensten en bereiken zo optimale resultaten online:

  • het communiceren van relevante content
  • het visueel samenvatten van de essentie
  • het optimaliseren van de vindbaarheid (SEO) van bepaalde content of sleutelwoorden
  • het online promoten van content, bijvoorbeeld via social media en blogs
  • het uitwerken van nieuwsbrieven en campagnes
  • het bijhouden en analyseren van statistieken

Zichtbaar effectieve inspanningen

We realiseren social media profielen, nieuwsbrieven, pdf-flyers en formulieren. Ook verzorgen we copywriting en beeldredactie.

Voor online inbound marketing bieden we:

Social MediaPersoonlijke en bedrijfspagina's voor: LinkedIn, Facebook, Twitter
Nieuwsbrieven Opzet, sjablonen en integratie van: MailChimp, Laposta, E-mailnieuwsbrief
PromotieAutomatiseren en verzorgen van: Formulieren, Brochures, Activiteiten
TekstCopywriting, Tekstredactie
Beeld(Stock-)Beeldredactie, Illustratie,
MonitoringZoekmachine-optimalisatie (SEO), Google Analytics, Social Media

Start with the golden circle…

Inbound Marketing - online communicatie begint met het hogere doel voorop te stellen.

  1. Begin met het hogere doel, de ‘Why’.
  2. Breng je unieke aanpak over, de ‘How’.
  3. Maak wat je doet klip en klaar, de ‘What’ .

De fasering bij inbound marketing:

Oriëntatie & offerte

In de oriëntatiefase vindt de onderlinge kennismaking plaats, het opstellen van het achterliggende doel, en de definitie van de daaruit voortvloeiende opdracht. Deze fase bestaat uit oriënterend overleg en een briefing, een offertetraject en een eerste verkenning van de oplossingsrichtingen.

Concepten

De opdracht wordt gestart met concepten voor de verschillende marketingactiviteiten. De ontwikkelde concepten worden gepresenteerd aan de opdrachtgever. Aan het einde van deze fase is het totaalconcept klaar om verder uitgewerkt en ingevuld te worden.

Uitwerking

Na overleg wordt het totaalconcept uitgewerkt. Het resultaat hiervan wordt aan de opdrachtgever voorgelegd voor akkoord. Hierna wordt aan de oplevering van het project en aanvullende deliverables gewerkt.

Afronding en nazorg

Na oplevering van het project wordt contact opgenomen met de opdrachtgever om het eindresultaat te bespreken en het ontwikkelingsproces te evalueren. Eventueel worden aanvullende afspraken gemaakt over vervolgactiviteiten en support.